dijous, 17 de gener del 2008

Què és la Caputxeta Vermella?







Ja em dispensareu, em ve de gust explicar una mica què es la Caputxeta Vermella i el grup Països Catalans a SL (Second-life). El grup Països Catalans es un grup gran d'amics a SL, amics coneguts o desconeguts, futurs amics. No es cap grup d'ajuda al nouvingut ni cap plataforma per desenvolupar grans projectes a SL, simplement això, un grup d'amics amb una característica compartida: la preocupació per la llengua catalana. La Caputxeta Vermella es casa meva, la qual comparteixo amb el meu grup d'amics posant allí una seu. L'edifici principal es el que li dona el nom, que per cert, ve suggerit per una casa que existeix a RL (Real-life). Primer el terreny era la meitat del que es ara. Vaig ampliar-lo amb la cala, a la qual vaig posar unes cases de lloguer per finançar l'ampliació, i va resultar aquesta mena de vil·la costanera catalana que tenim ara. Gràcies als residents el grup disposa d'una platja maca i un espai més ample, alhora que els residents gaudeixen d'una zona animada, original a SL i amb moltes instal·lacions (a veure si llogo la casa que queda) Aprofitant que prompte farà un any -ho hem de celebrar com cal, ja que no vam fer cap inauguració- vull també fer una mica d'història, que em servirà per tocar el tema de les relacions entre els grups catalans a SL, des de la meva perspectiva subjectiva, es clar; i amb l'esperança de rebre les vostres perspectives diferents, que m'ajudin a enriquir-me. Però si faig aquest text més llarg esdevindrà un totxo que ningú ni començarà a llegir; així que ho faré en un altre comentari, no, dos: un per al grup Països Catalans i un altre per a la Platja de la Caputxeta Vermella.

1 comentari:

Abel Monfort Cebrián ha dit...

M'agrada molt el bloc que estas fent, jo no sabi ala història de la platja de la capuxeta vermella. Es el millor lloc de SL, i si no ho es almenys te la millor gent



barradepa(n) vollmar